varför inte söka på sitt egna namn på google när man har tråkigt?

Erkänner att jag faktiskt garvade lite åt mig själv, att jag sett ut som jag gjorde. Orangehårig och jävlig. Jaja...





Hahahahah, vafan är det här för bild?! Hahahah. Minns att jag skulle ta en plojbild med lillebror, så tog jag kort mig själv med hans napp i käften. Hahahah. Snygg halsduk hade jag iaf, hade den hela tiden förut! Åh, minnen!


Skulle gissa på att det var påsk eller julafton för längesen. Hyffsat söt hårfärg hade man iallfall! Små tuttar också, då måste bilden vart jääävligt gammal!


Åååååh, hade jag verkligen sådär långt, fint, blont hår!?!?!?! SAKNA!
Bilden är annars från när jag var hos faster, hon bodde i Brandkärr då. Haha. Längesen ju!



Tänkte sova nu. Inte gjort så mycket. Garvat åt fyrhjulingar i diken och sett epa blivit boxerad. Sånt som hör till när första snön kommer? ;)

Vi lär väl höras imorn, om inte jag skulle bli dödad inatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0