03.04 - precis hemkommen ifrån sund

Pizza med Hanna och Ewe satt som pricken över I:t! Hade ju inte käkat något på hela dagen så. :)
Mopperesan ut till Beskow var dock värre, kallt som satan, så fullt med kläder på oss hoppade vi in i bastun när vi kom fram! Vi gjorde faktiskt inte så mycket idag, bara tog det lugnt. Snackade skit, lekte med hundarna, spelade rockband och jaa... Dom flesta drog hem runt tolv, förutom jag och grapparna som skulle sova kvar. Har precis kommit hem därifrån, trött som fa-an nu, så tänkte försöka sova. Antagligen till en film.

Imorn ska jag träffa mina bröder - dålig upptadering! Saknar dom för mycket :(

Bild från Johanna's mobil; Johanna, Ewe & jag - fråga mig inte vad jag gör...


Kommentarer
Postat av: matilda

allt bra med dig? :)

2011-11-13 @ 08:46:03
URL: http://matildaaw.blogg.se/
Postat av: alexandra ♥

fin blogg :) vill du göra länkbyte? ♥

2011-11-13 @ 11:32:44
URL: http://mylifewithmyrules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0