bra helg, bra avslut på ett höstlov

Inga bilder att erbjuda tyvärr...

Fredag; Frida kom hit och vi myste framför en film, fixade oss och drog och tittade på innebandy. På kvällen åkte vi hela moppeligan till Beskow och hade rockband - kväll! Filmer finns på facebook. :)
Jag och Frida sov hos Olejf, hennes pojkvän. Alex kom också dit senare på kvällen/natten och sov kvar. Vi kollade en skitäcklig film, Rec. Skithemsk, blundade 70 procent av filmen. Haha!

Lördag; Eftersom vi somnade sex på morgon så vaknade jag strax innan tre. Då var bara olejf kvar i huset. Så vi käka frukost och jag pallade mig in i duschen. Innebandydag här också. Två matcher att se, först mitt lag D3. Dock så torska vi, mot serieledarna...
På kvällen drog jag till Elin där filmmys stod på schemat.

Söndag; Precis vart ute på en springrunda. Så nu är det bastu som gäller!

Långt inlägg.. haha...



Bild i repris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0