bra söndag

Tränade fotboll mellan 13 & 14, jobbigt som fan! Har ju börjat vänja mig vid korta, snabba distanser. Nu är det långa halvsnabba distansersom gäller också. Men sommaren 2012, here I come! 

Hade rätt om att det blev loodning ute i regnet sen, dock under tack som tur var ;) Vårt liv i Vaghärad är inte så kul heller, vi har setat och kört alfabetsleken, snackat skit och kör "sanning elr. konka", hahahah. LIIIIIVET ♥

Är äntligen hemma, efter att åkt massa moppe i regnet, kallt! Fick även med mig Ewe (← klicka på hennes namn så kommer du till hennes blogg :D:D:D:D) hem, hon ska sova hos mig. SUPERMYSIGT!

Har inte tid att skriva mer, måste städa, packa och fixa Ewe's blogg innan vi somnar :)


Gammal bild på mig & Jossan, EHHEHEHEHEHEHHE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0