hur stor är chansen att kontot har 0.00 kr?



Haha. Fan inte ofta man lyckas med 0.00 kr på kortet?

Är iallfall hemma nu. Vart ingen bio, utan bara match och myskväll på Albanoplan.

Matchen gick bra, spelade lika mot mariefredsfjortisarna, och myskvällen hos Elin och Alex var mysigt ;) Hos Elin vart det att kolla på "hur du blir av med en killa på 10 dagar" och käka mat. När filmen var slut drog vi över till Alex där dom hade chillkrök. Inte alls många där och jag drack inte en klurre alkohol. :) Fick även med mig Mimmi därifrån, som nu ligger verkligen däckad i min säng. Hahah...

Men tänkte läsa lite ur min bok eller något, har så jävla tråkigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0