it's easy to fake a smile and hide your pain

 
18 år, ja hon är 18 år

Är stolt över mig själv, vart på alla lektioner den här veckan. Imorn är det badhus och naturkunskap som gäller, sen tänker jag dra hem och plugga körkort. Måste fixa det där någon jävla gång!!! Ska be pappa fixa en tid som jag kan skriva upp på, (eftersom jag inte vet hur man gör, h-eh). Missar en lektion imorn, matte. Men jag vet ju redan vad vi ska göra, så det kvittar.
Torsdag händer inget speciellt, lång skoldag och träning. Men mår inte så bra just nu, så lär väl skippa den träningen också...
På fredag smäller det, fEsT hOs VoNkIsH. Heheheh.  Kommer va sjukt med folk och fy och fa-an vad jag ska SUPA! Var jävligt längesen jag söp till ordentligt, kanske det jag behöver ju nu? 

Nej, ut och sen sova. Behöver min sömn så jag orkar simma fullt påklädd i badhuset i en timme imorn. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0