juste, jag hade en blogg

Bra helg, nästan iallfall. Eller jo, den var jävligt bra! :D

FREDAG:
Ferre hos Vonkan som sagt, vart några bilder, visar upp dom så fort jag har hämtat min kamra hos Sofia. Hade annars jävligt kul, förutom kaoset. Hanna's pappa och Vonkan&Alex morfar kom. KAOS. Inget jag orkar ta här.
Sov hos Bella efteråt också :)

LÖRDAG:
Vaknade upp hos Bella av att hennes yngsta syster står och glor på mig, äckligt! :o Drog mig till hallen, trött som ett as. Kollade lite innebandy och slutade med filmkväll hos Sofia. Såg Panomarol Activity (stavning?) för första gången, skitstollt! 

SÖNDAG: Mimzor sitter här brevid :) vi har precis tänt bastun och väntar på att den ska bli varm. Sen kommer massa mysiga personer och gör oss sällskap.

Bra avslut på en bra helg.
Bilder kommer imorn, tidigast. För min usb-kabel till mobilen har jag också glömt hos Sofia.

Hörs senare, eller imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0