lite sisådär innan läggdags!

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? – 1 gång och jag kommer aldrig glömma han
2. Tror du på kärlek? – njae
3. Har du gjort något du verkligen ångrar? - det har vi alla, sen hur stort det är beror på
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? – mjae
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – nej, tror inte det
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? – haha, nästan
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? – njae
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – ja
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? – det vet jag inte, för då hade personen inte vart  hemlig? daah
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – lite

Nio Har du nånsin

1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? – aldrig behövt smita ut
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? – velat har jag, ja
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? – yeee
4. Har du hoppat bungy jump? – aldrig!
5. Har du nånsin varit med i en olycka? – eh JA
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? – äckligt
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – nej
8. Har du nånsin gått på bio ensam? – hahah. så foreveralone är jag inte
9. Har du nånsin tyckt att världen suger? – nästan varje dag haha

Tio Känslor

1. Saknar du någon just nu? – ja!
2. Är du glad?- sometimes
3. Är du fundersam? – ja
4. Är du uttråkad? – ahaaa
5. Är du tysk? – hahah, nein
6. Är dina föräldrar fortfarande gifta? – verkligen inte
7. Gillar du någon just nu? – hoppas inte det
8. Senast du var kär?  åh, herregud. hur längesen var det? 2 -3 somrar sen?
9. Bästa känslan? happiness
10. Vad vill du göra nu? prata i telefon

Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu? – 22.59
2. Namn? – Stefanie 'kungen stefan' Sofia Brännvall
3. Vart bor du? – SKOGEN!!!! Har mina hemställen...
4 Hur många barn vill du ha? – 1, kanske 2
5. Vill du gifta dig? – får jag behålla Brännvall så visst
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? – slickar upp skiten ba'
7. Har du ätit sushi? – nejz
8. Favoritglass? – chocoladeee
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? – 0
10. Vad vill du tatuera dig? en springade smurf, 1891/dif, mina bröder och föräldrars namn
1. Skulle du vilja vara längre? – JAAAA
2. Skulle du vilja väga mer? – absolut inte
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? – aah
4. Skulle du vilja mörda en mördare? – för feg för sånt
5. Skulle du vilja flyga jorden runt? – lätt!
6. Skulle du vilja att någon kärlekförklarade sig till dig nu? – kärlekförkladare? (a)
7. Skulle du vilja åka på semester med din pojkvän? – har ingen ju, drar själv föffan
8. Skulle du vilja ha en superkraft? – läsa andras tankar
9. Skulle du vilja va supermodell? – nej!

Kan

1. Kan du röra på öronen? – näe
2. Kan du slicka dig på näsan? – haha, nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? – jajjemen
4. Kan dina föräldrar lita på dig? – ja, men inte enligt dom trorja
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? – när jag sover? :D
6. Kan du va på en fest utan att dricka? – ja
7. Kan dina vänner lita på dig? – mina äkta vänner, ja
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? – nej
9. Kan du suga? –  det vettefan (a)
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? – knappt

Har

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - haha ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - a
3. Har du syskon? – världens bästa bröder
4. Har du ljugit på någon fråga ? – nepps
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - säkert
7. Har du pussat någon som är tre år äldre? – hahahahaaa ja
8. Har du haft sex med någon som är fem år äldre? - nej
9. Har du badat naken i sommar? - jaa
10. Har du strippat för någon? - nej



Tror jag drar mig till sängen nu, avslutar med en bild från Sara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0