snabbt inlägg om min fredagskväll

Drog som sagt till Elin på en mysig filmkväll/harrypotter-marathon. Dock lite konstigt marathon. Började med att vi skulle se alla filmer, 1:an till 7:an. Vart istället 1:an, 4:an och sista filmen 7:an. Hade inte sett Dödrelikerna del 2, jag älskade den. Måste nog vart den bästa filmen av dom alla, trodde hela tiden att HarryPotter skulle dö. Men icke sa nicke, det gjorde han inte... Bra var den iallfall och jag har haft det jätte mysigt.
Åkte dit med Alex, då Marika och Elin var där. Strax efter kom Ewe, så satte vi igång filmerna. Sen kom även Orre-Borre, Freddan, Beskow och "Stor-snorre". Haha. Mysigt hade jag iallfall, tack Elin!

Måste också tillägga att Elin's mamma är hur mysig som helst, så jävla gullig. Köper massa onyttigt till oss och låter nästan hur många undomar som helst få vara där, trots att hon är ensam föräldrer i huset. Gulligt med andra ord!! Hihi.

Slänger in en bild på snygg-Elin också, klicka på bilden för att komma till hennes blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0