SVAR PÅ FRÅGORNA JAG FÅTT!

varför är du så knassss?
- Haha, knasig. Hur menar du då? ;)

varför är jag kingen i kvegerö? (fråga ställd av ida)
- Känns mer som att jag är kingen, kolla mitt namn liksom?

bästa bloggrna?
- Måste nog vara Hannalovisa, Kissies och Gaybloggen! 

fvorit outfit?
- Favorit outfit? Måste nog vara mjukisbyxor, annars ett par legging och en fin tröja till :)

favorit i din garderob?
- Alltså, jag  tror inte jag har någon favorit faktiskt...

Hur gammal är du?
- Jag är arton, fyllde arton i april :)

Varför heter bloggen som den gör?
- För jag har alltid kallat mig för kung! Stefan påminner mig om min tid längre bakåt, min "grabbtid" så att säga :) Jag var/är kung och vart kallad för Stefan = KungStefan! :D

Vad har du för framtidsplaner?
- Mina framtidsplaner... Skaffa en fin lägenhet och ett bra jobb. Jag vill helst inte tänka på framtiden, får panik!

Varför började du att blogga?
- Det är skönt att ha nånstans man bara kan skriva och skriva. Skriva av sig en massa, så man slipper tänka på det hela tiden. Lasta av hjärnan ;) Haha. Sen är det alltid rolig att om ett år så kan jag kolla vad jag gjorde idag! :)

THIS/THAT
Kissie/Dessie
Dessie/Paow
Donken/Max
COLA/Fanta exotic
Vagnhärad/Nyköping
Gårn
/Vivoplan
Kvegerö/Tesin - kan faktiskt inte bestämma mig...






Kommentarer
Postat av: carlsberg

hahah fan va go blogg! men ett fel; jag är kung..

2011-11-16 @ 22:46:23
URL: http://withoutheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0