this is me, myself and I - nobody else

Så många frågor, men inget svar.

Jag hoppas ni gillar att läsa. Det är det ända sättet ni kan göra om ni vill veta vem jag egentligen är.
DEL 1
För 18 år, 5 månader och 19 dagar sen föddes jag på BB i Södertälje. Både min mamma och pappa var med mig. Jag flyttade runt mycket som liten, med pappa. Det är iallfall vad jag minns. Jag har knappt några minnen med mamma, mestadels med pappa. Som alla gånger när jag var sjuk och han köpte mängde med piggelin åt mig, så söt var han! Kommer även ihåg att han hade en jätte skön vattensäng, sov brevid pappa tills jag var 12 år. Hehe...
Men det var liksom min pappa som gjorde mitt liv. Jag minns knappt nånting av min mamma, kan bero på att dom senaste åren så har jag bott hos min pappa, eller snarare dom flesta åren...
Jag saknar att vara liten. Allt var så enkelt då, allting flöt på & man behövde inte bekymra sig för något.

Efter några år, månader och dagar senare har jag växt upp och förstår nu allting. För mycket. Jag vill inte veta allt jag gör, som händer och sker.


Det är så mycket jag vill berätta, vet inte ens vad jag ska börja.
Soc, Stefan, slagsmål, Mamma&Pappa, Brännvall och massa mer...

Det här får räcka tills vidare.

För nu ska jag ska sjunka mig ner i sängen med en jätte-deppig film så jag kan gråta massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0