dag 1 - en bild på mig + 10 fakta om mig



1. Bilden är gammal, jag är inte ens blond längre. Brunett nu för tiden, but I miss it...
2. Jag har verkligen ont i hela kroppen, mensvärk + musklerna som jag använde i dagens jobbiga idrottspass!
3. Jag har en bästavän, det har jag. Även om jag hatar henne oootroligt mycket ibland. IdaNurminen heter hon, hon är den ända jag kan lita på. ♥
4. Jag har problem hemma, i mina båda hem... Dom ända jag kan berätta sanningen för är min FasterLena och FarbrorFredrik - dom betyder allt.
5. Klockan är halv elva, jag brukar aldrig vara trött såhär länge.. Men jag tror jag kommer somna tidigt idag.
6. Den 29 händer något jätte kul, vad får ni veta senare!
7. Jag har världens sämsta vana, äta mängder med godis... Kan seriöst inte leva utan det.
8. Om tio år, så hoppas jag att jag bor i en fin lägenhet i Stockholm tillsammans med en guldfisk.
9. Varje dag, så trycker nånting ner mig. Jag har så sjukt dåligt självförtroende...
10. Jag älskar att blogga, här kan jag skriva vad jag vill utan att få spydiga kommentar som "varför skriva det?". I en blogg kan man skriva allt, här känner jag mig fri.


__________________________________________________________________________

Tar svängen till sängen nu, eller ah. Jag sitter redan här. Måste bara krigas lite med en fluga som är så sjukt störande, sen ska jag sova. Börjar 10.10 imorn och slutar sent. Får se hur länge mensvärken pallar, men jag ska försöka så gott jag kan hela dagen.

Sov gott! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss älskling!

du vet att du alltid kan komma till mig



(försten, kolla registret typ april & juni ahahah! old times <3)

2011-10-12 @ 22:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0