nattinlägg

Blir bara så jävla less och känner att jag måste få skriva av mig innan jag somnar.

Tänker inget berätta förs jag har mer information, så håll utkik!

Tränat, duschat, ansiktsmask, nymålade naglar och ett samtal från den bästa. Nu mår jag. Trött är jag inte heller, LillaAlFadji gjorde mig pigg. Måste försöka sova ändå, klockan ringer trots allt 07.00. Har iallfall någorlunda sovmorgon imorn. Börjar 10.10 och har inte en aning om när jag slutar, ungefär så det brukar se ut. Om vad som händer imorn har jag inte heller en aning om, bara att bästa kommer över på kaffe och jag ska ut och träna på kvällen. Möjligtsvis försöka drömma mig in i körkortsboken, börjar bli dax nu...

Nej, sluta babbla och börja sova. Vi hörs imorn, eller som andra säger "senare idag". Klockan är ju faktiskt efter tolvslaget.

Gonatt tisdag, men ändå gomorron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0