nrj - min andra halva

Min kompis lyssnade på NRJ jättemycket, tänkte att det är ju jäääädrans bra musik så började lyssna själv. Har nu börjat kommta på mig själv att jag är beroende av det, satt precis  och tänkte "Kolla på en film och försöka sova kanske... fast snart, måste bara lyssna klart låten. *låten slut* Åh, den här låten också" Sen glömmer jag helt bort att jag skulle kolla film. Sablanskalabans tur att jag inte har någon skola imorn och kan sova till 10.00 om jag känner för det. Behöver bara duscha, fixa mig, packa och städa huset, även ta bussen 11.57 in till stan!

Ärliga bullar, eller kakor, inte fan vet jag - börjar bli trött... Film nu, vilken har jag ingen aning om, får väl antagligen blunda och välja någon.

Sluta pladdra skit nu Stefanie...

Förlåt, gonatt. Vi hörs imorn! Update på bussen antagligen! ♥



Spansk logga? Hahah...


Hittade aldrig kamrasladden btw, bara massa annat skit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0