what happens in Strängnäs, stays in Strängnäs?

Strängnäsmarknaden var otrolig, har nu ett par nya lovikavantar, mmmmmmums!
På kvällen förade vi, allihoppa.. H, A, Z, H & L. Mötte på lite folk ute och röjde.
Sen att Hanna springer iväg med främlingar är nog fullt normalt, hahah... Fyfan vad arg jag var igår, SJUKT. Men efter mina kompisar som skulle sova i min lägenhet dragit hem till min lägenhet så stannade jag kvar med H & B. Vi hade så jävla kul, snackade skit, åkte moppe (fulla) och satt och snackade med polisen samtidigt som vi drack starkcider. Heeelt okej!
Har tre bilder att bjuda på från igår, på mig och mina supersöta tjejer!
Nu ska jag och Hanna kila ner på marknaden en snabbis, träffa folk. Speciellt världenbästalillasyster NathalieKoskinen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0